Dísztök nevelde

Azt hiszem kicsit túllőttem a célon ezzel a címmel, hehe. Maradjunk annyiban, hogy az én dísztök neveldém inkább csak nevedécske, amire azonban mérettől függetlenül abszolút büszke vagyok. Pedig ha teljesen őszinte akarok lenni, akkor el kell mondanom, hogy azon túl, hogy egy picit megkapáltam a földet, húztam egy pár centis barázdát, majd egy zacskónyi tökmagot elszórtam, s utána kb. két hétig rendszeresen öntöztem, nem sok mindent csináltam vele. Hagytam, hogy a természet tegye a dolgát. Időnként persze fölmentem a kertbe, szóltam pár kedves szót hozzájuk (komoly tapasztalataim vannak azt illetően, hogy a növényekkel való beszélgetés sokszor többet ér, mint bármilyen vitamin, vagy tápoldat!!), ill. egyszer az egyik nagyra nőtt szárat nekitámasztottam a kerítésnek, ami attól kezdve nemcsak a kerítésre, de még a szomszéd szilvafájára is rátekeredett. Remélem nem haragudott meg érte. Mármint a szomszéd, nem a szilvafa.
Úgyhogy az idei termés SIKER! Jövőre pedig még többet veteményezek, variálva minél több formát és színt!
Ami a tökkel való őszi dekorációt illeti, igyekeztem a lakás minél több pontjára elhelyezni pár darabot, így úgy érzem, hogy nem csak az őszi hangulatot, de a természetet is sikerült kicsit becsempészni általuk a lakásba.
 

Ha a bejegyzéseimen túl is szívesen tartanád velem a kapcsolatot (aminek én nagyon örülnék!!), akkor az alábbi helyeken egyszerűen megteheted:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Ha van valami mondanivalód, vissza ne fogd magad! Mindig örülök pár jó szónak, véleménynek.