Töklámpás kalandok

Hihetetlen, de életemben először készítettem igazi vicsorgatós töklámpást, ha az ovis közös tökvagdosást nem számoljuk. Fogalmam sincs miért halogattam eddig - egyáltalán nem olyan nehéz a szemeket, orrot kivágni, mint képzeltem (főleg ha az ember lánya elcseni az otthoni fúrót és még egy kis családi segítséget is kap a műveltekhez!), és a belsőségek kipucolása sem volt problémás, sőt egy kicsit még élveztem is. Jó stresszoldó volt tegnapelőtt este az egész heti mókuskerék után. Ráadásul végre készítettem egy olyan dekorációt, amit nem csak a lakásban őrizgetünk, hanem ország-világ láthatja a művemet.
Miután végeztem a faragással fogtam egy teamécsest, a tök pocakjába dugtam, s felavattam az udvar új ideiglenes lakóját. Szuper élmény volt! Receptre írnám fel mindenkinek, aki szomorkodik a korai sötétedés miatt...

Ti készítettetek idén töklámpást? Milyen arckifejezést szoktatok kifaragni - jókedvűt, haragost, ijesztőt? 



3 megjegyzés:

  1. Aranyos lett :) Én már évek óta csinálok töklámpást, de idén először tudtam hozzá "igazi" Halloween-tököt szerezni, eddig minidig a hosszúkás sütőtök volt az alapanyag, amivel sokkal nehezebb bánni.
    Azt hiszem, csináltam már mindenfélét, vigyorgót és vicsorgót, tavaly rémültet, most pedig őt faragtam: http://24.media.tumblr.com/35bad1d6bc1e903edf841ef1a842ebde/tumblr_mvnathd1wm1rtiquyo1_250.jpg

    VálaszTörlés
  2. Nagyon aranyos lett!! :) Idén sajnos nálam elmaradt a töklámpás készítése, pedig tavaly és azelőtt is csináltam. Én is nagyon élveztem az egészet, bár a "kalap" levágása mindkét évben rendkívül nehezen ment :D

    VálaszTörlés
  3. Nagyon jó lett! Én még sosem készítettem ilyet, de egyszer biztos kipróbálom. Mostanában az tart vissza, hogy nem igazán tudnám hova kitenni (nincsen kert).

    VálaszTörlés

Ha van valami mondanivalód, vissza ne fogd magad! Mindig örülök pár jó szónak, véleménynek.