Adieu nyár, szerettelek!

Elnézést mindenkitől, aki részt vett ebben a játékban és arra várt, hogy végre összedobjam a kihívás összesítőjét. A szabadidő mostanában nem túl jó barátom... Na de vágjunk is bele!

Vajon mit árul el az rólam, hogy a nyári fotóim nagy részén valamilyen enni vagy innivaló található?? 
Emlékeztek, mondtam én, hogy a nyár mindig milyen gyorsan telik számomra. Ez idén sem volt másként, bár azért ez a kihívás valamennyit segített. Igyekeztem sokat fotózni, millió apró hétköznapi dolgot megörökíteni, bár a nyár folyamán volt pár hét kreatív blokkom, ami miatt nem vagyok teljesen elégedett a végeredménnyel. Mindegy is, ebbe ne menjünk bele. Végeredményben egy szavam sem lehet, mert sikerült elcsípni apró pillanatokat, a nyár maga pedig kellemesen telt. És végül is ez a lényeg!
A résztvevők, akik a kihívás meghirdetésekor jelezték, hogy részt vesznek a mókában, légyszi Ti is készítsétek el a fotós élménynaplótokat, ha még nem tettétek! Holnap megírom a gyűjtőbejegyzést, ahová mindenki belinkelheti a posztját, aztán pedig gyönyörködhetünk egymás alkotásaiban.

És a dolgok, amik örömöt okoztak az elmúlt hónapokban:
rengeteg medencézés + sikeres záróvizsga + diplomaosztó + sárgabarack és őszibarack hegyek + színes kéz és lábkörmök + teázás és horgolás + saját készítésű tejmentes fagyi + futással lerótt kilométerek + mintás szoknyák + egyberuhák + szabadidő + rengeteg nevetés + napsütés + Newsroom + Revolution (két új kedvenc sorozatot avattam a nyáron) + sok jó könyv

Ti jöttök!


7 megjegyzés:

  1. Szia Niki!
    Oh, hát mégis csak lemaradtam :( Tiszta rohanás az élet -föleg iskolás gyerekekkel . Csinálsz öszit?
    A sikeres záróvizsgához szívböl gratulálok! Jól hangzik a nyarad! :))
    Szép napot,
    Kinga

    VálaszTörlés
  2. Szia Kinga!
    Sebaj, tökre érthető gyerekek mellett! Őszit most biztosan nem, mert úgy néz ki, nagyon besűrülnek a mindennapok (bár ennek ellenére biztosan lesz rengeteg őszi kép, mert ez a kedvenc évszakom), viszont majd tavaszit szerintem igen!
    Köszi!
    Neked is szép napot!:)

    VálaszTörlés
  3. Szia! Már úúúgy hiányoltalak!
    Holnapra megpróbálom én is "összedobni" az enyémet :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Óóó, de aranyos vagy!
      Alig várom a fotóidat!:))

      Törlés
  4. Gratulálok a sikeres záróvizsgához, szép nyarad volt!

    VálaszTörlés
  5. De jó nyarad lehetett! :)
    Gratulálok a sikeres vizsgához! ;)

    Nagyon szép Őszt kívánok!

    VálaszTörlés

Ha van valami mondanivalód, vissza ne fogd magad! Mindig örülök pár jó szónak, véleménynek.