Júliusi felfedező

Bár heti felfedezők már rég nincsenek, érdekes blogos írásokat, videókat vagy cikkeket azért még mindig olvasok rendszeresen. Az elmúlt hónapokban ezáltal rendesen meg is telt a kedvencek mappám, úgyhogy most ebből szemezgetek.
Ha ti is olvastatok vagy írtatok mostanában valami érdekeset és nem látjátok az itt felsoroltak közt, nyugodtan linkeljétek be a kommenteknél! Az alábbiakhoz pedig jó olvasgatást!:)
1. Kinga csudaszép sátrának már látványától újra gyerek szeretnék lenni.
2. Nagyon egyetértek Hevával, vidéken is jól mehet a szekér!
3. Timi a Blond and Curly írójának posztja az apró, de gyönyörű lakásokról nekem nagyon bejön.
4. Zóra rozscipója isteni finomnak tűnik.
5. Zsófi balatoni hangulatfokozója.
6. Nem is tudom mi tetszik jobban - a videó vagy a perecek...

7. Én is szívesen elfogadnék egy ilyen gyönyörű táskát, mint amit Tündéri Lonka készített a barátnőjének.
8. Zsimama ínycsiklandó baracklekvárjai.
9. Nagyon szeretem Kinsey blogját, s ezzel a hozzáállással még inkább belopta magát a szívembe.
10. Hogyan készül egy illusztrált őzike?
11. 9 tipp a jó ételfotókhoz.
12. Idén nyáron én is szeretnék kísérletezni a fejkendőkkel, méghozzá valahogy így.

13. Ezeket az Urban Decay rúzsokat én is szívesen elfogadnám.
14. Gyönyörű hangulatfokozó fotók Londonról.
15. Színátmenetes fonal festés otthon.
16. Ha esetleg valaki még nem hallotta volna, J.K. Rowling új könyvet írt, méghozzá álnéven.
17. Színekbe rendezett instagram fotók - szerintem valami hasonlóval én is eljátszogatok hamarosan. #colorsorganizedneatly
18. Elsie és Emma blogja 6 éves lett.

Ha tetszett ez a bejegyzés, s a következőkben is szeretnél időben értesülni a frissekről vagy csak szívesen tartanád velem más platformokon is a kapcsolatot, megteheted:


4 megjegyzés:

  1. Nagyon ötletes és sokszínű bejegyzés! Gratulálok Niki!...és köszönöm hogy rám is gondoltál:)

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm szépen a lehetőséget!! :))
    https://www.facebook.com/photo.php?fbid=693964983953231&set=a.211179492231785.70123.208816262468108&type=1&theater

    VálaszTörlés
  3. Ez a posztod nagyon tetszik! Segít felfedezni ismeretlen blogokat, és mennyire jó az újakat is olvasni!
    Köszi Niki!

    Ja, és a megemlítést is :)

    VálaszTörlés
  4. Kedves Niki,
    én is elég lusti blogos voltam a nagy höségben...
    Nagyon köszönöm, hogy linkeltél! Köszi, hogy felhívod a figyelmünket más blogokra, jó kis képekkel megspékelve :)
    Szép estét!
    Kinga

    VálaszTörlés

Ha van valami mondanivalód, vissza ne fogd magad! Mindig örülök pár jó szónak, véleménynek.