Márciusban történt...

Na de hová tűnt Damon Hill a március? Hihetetlen, hogy minden hónap végén felteszem ezt a kérdést, és mégis, soha nem tudok rá választ adni...
Szóval, hogy ez a hónap se múljon el egy kis összefoglaló nélkül, mondom is mik történtek, ha esetleg valaki lemaradt volna valami számára érdekesről.
Még március elején készítettem egy horgolt tavaszi hangulatú ablakdíszt.
Elbúcsúztattam a telet...így utólag már látom, hogy egy kicsit elhamarkodott volt a dolog, de én igazából ezt a márciust inkább nevezném gonosz tavasznak, mint télnek. (ez vajon pozitív hozzáállásnak számít?!)
Imádtam a mini fotós kihívásomat, részleteket és textúrákat fotózni.
Ismét fellángolt a pasztellek iránti szerelmem, legyen szó akár ruhákról akár lakberendezésről.
És a nagy lelkesedésben még a körmeimet is pasztellre festettem.
Egy gyönyörű napsütéses délutánon katicákat fotóztam, s a szokásos havi playlist sem maradhatott el.

Az egyetlen, ami hiányzott a hónapból az az alkotás volt. Az élet és a kötelességek most ez így hozták, de remélem áprilisban újra több időt és főleg energiát tudok szánni pár horgolós, hímzős, főzős kreálmányra!
Nektek hogyan telt a hónap?

Ha tetszett ez a bejegyzés, s szeretnél időben értesülni a frissekről vagy csak szívesen tartanád velem más platformokon is a kapcsolatot, megteheted:


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Ha van valami mondanivalód, vissza ne fogd magad! Mindig örülök pár jó szónak, véleménynek.