Indul a hét

Remélhetőleg a héten már tényleg az utolsókat rúgja a rossz idő! A környezetemben nem tudnék senkit sem említeni, aki ne a frissen nyíló virágokra, napsütéses, tavaszillatú délutánokra és laza kabátkákra ácsingózna. A húsvét nálunk gyerekként egyet jelentett a kirándulással, bakonyi ibolyázással, nagy biciklis kalandokkal. Nem bánnám ha az idei húsvét hozna magával egy kis enyhülést, mert már kezd szorongatni a négy fal.
A hétre az ünnep miatt nincs is sok más tervem kreatív ügyileg, mint készülni egy picit húsvétra: kitalálni a sütifelhozatalt, készíteni pár díszt, amire a múlt héten nem volt időm (csak nekem folyik ki mostanában a kezeim közül az idő?), stb...

hangulat: reménykedő
zene: Amy MacDonald - Let's start a band
kreatív terv: színes, tavaszi horgolt ajtó/ablak dísz, ill. van egy vidám vázaötletem, talán azt is megvalósítom
pipere: kipróbálni valamilyen számomra újfajta körömdíszítést
itóka: lassan ideje elrakni a téli teáimat pihenni, úgyhogy a héten még utoljára élvezem őket kicsit
várom már: Trónok harca új évad (ezt a bemutatót minimum naponta egyszer megnéztem az elmúlt hónapban)

Ti milyen hetet terveztek?


3 megjegyzés:

  1. Az időhiánnyal nem vagy egyedül, most Nekem is jó lenne 2 X 24 óra egy napban, az egyiket biztosan kreatívoskodással tölteném. Mivel nincs, így lemondok a magam kikapcsolódásáról, de csak szombatig, mert húsvét napjain tuti alkotni fogok. Ez jár Nekem!!!
    És Neked is! :)

    VálaszTörlés
  2. Tavaszillat, hmmm, már a gondolata is boldogsággal tölt el. Nálunk most is próbálkozik a hó, de ahogy hull, úgy olvad is. A fehér húsvétot vicces lenne mesélni majd egyszer az unokáknak, de azért én is inkább azt remélem, elolvad hétvégére mind egy szálig. :) Addig is marad mára a pokrócos-teázós délután, pedig egyszer már elbúcsúztunk tőle itt a blogon. :)

    VálaszTörlés
  3. Egyetértek, mindenki a tavaszra ácsingózik! Mi is! Nálunk is a kirándulásról szokott szólni a húsvét és ahogy látom tényleg jön az enyhülés a hétvégére, esővel :-( Szóval ha már eddig húzta a tél, akkor én még megszavaznék neki pár napot, hogy inkább a hóban, mint a sárban és esőben kiránduljunk. De sajnos nem az én szavam dönt ebben :-)

    VálaszTörlés

Ha van valami mondanivalód, vissza ne fogd magad! Mindig örülök pár jó szónak, véleménynek.