Heti felfedező

Ez a hétvége épp úgy telik, ahogyan az a hétvégék nagykönyvében meg van írva - semmittevéssel. A legnagyobb erőfeszítés, amit tegnap reggel óta elkövettem, az a blog ruhájának az alakítása volt, és azt sem nevezném igazán erőfeszítésnek, mert nagyon élveztem. Végre egy olyan fejléc pislog vissza rám, mikor belépek ide, amivel igazán meg vagyok elégedve, és legnagyobb örömömre rájöttem arra is, hogyan készítsek kép-térképet az oldalsávban látható bemutatkozáshoz és linkekhez. Wow bizony, én is alig hiszek magamnak.:)
1. A Caught on a Whim blog írója nagyon ötletes, minimál horgolást igénylő csináld magad pulcsija azoknak is remek projekt terv lehet, akik szeretnének újítani valamelyik ruhájukon, de nincs idejük, vagy türelmük túl sokat szöszölni vele.
2. Imádom a kalapokat, bár nagyon ritkán jutok el odáig, hogy viseljek is egyet. Bonnie Barton viszont annyi remek kalapötlettel áll elő szinte folyamatosan, hogy a tavasszal talán összegyűjtöm a bátorságom, és én is viselek néha fejfedőt. (Csak az emberek ne bámulnának olyan intenzíven...!)
3. A Society6 oldalán egy ideje már párnákat is lehet kapni, melyek közül nekem az illusztráltak vagy a gyönyörű fotóval ellátottak a kedvenceim. (Nan Lawsont pedig ugye tudjuk mennyire imádom, szóval az ő párnája röpült is a kívánságlistámra:)
4. A világ egyik legnagyon Star Wars rajongója hírében állok (!), úgyhogy gondolhatjátok mekkora hátast dobtam, mikor megláttam ezt a horgolt csapatot. Zseniális!
5. Gombás-tejszínes tésztafeltét, ha esetleg már unnánk a spagettit.

Remélem nektek is a kedvetek szerint telik a vasárnap!


1 megjegyzés:

  1. Hú, nagyon tetszik az a kalap, én is szívesen hordanék, csak tényleg ne bámulnák meg ennyire az embert!

    VálaszTörlés

Ha van valami mondanivalód, vissza ne fogd magad! Mindig örülök pár jó szónak, véleménynek.