Februárban történt...

Februárban igyekeztem visszarázódni a rendszeres alkotásba, több-kevesebb sikerrel. Volt pár elkészült darab, amellyel nagyon elégedett voltam, és volt pár dolog, ami megakadt a tervezgetés szintjén. Sebaj, az élet márciusban is folytatódik, igyekszem majd a következő hónapban sort keríteni rájuk.
Addig is egy rövidke összefoglaló arról, miket alkottam itt a blogon, ha valaki lemaradt volna valamelyik bejegyzésről, nyugodtan kattintson a linkekre!:)
A hónapot azonnal álmodozással indítottam, kreatív kuckó ötleteket gyűjtöttem csokorba, s elképzeltem milyen lesz majd az enyém egyszer, valamikor a remélhetőleg nem annyira távoli jövőben.
Valentin-napon készítettem pár egyszerű papír szívet formázó teafiltert.
Folytattam a filcből készült kitűzők minisorozatot, egy szivárvány szárnyú madárkával és egy aranyos gondolat buborékkal, a sort pedig egy tudálékos apró bagoly zárta.
Sütöttem is a hónapban, méghozzá egy isteni gesztenyés-csokis muffint, és a főzés sem maradt el, a kedvenc zöldségemet, a karfiolt alakítottam krémlevessé.
Igyekeztem pozitívan felfogni, és fotókban megörökíteni a hó végi havazást.
Ezek mellett a hét indító és a vasárnapi kedvenceket összegyűjtő rovatok sem maradtak el, sőt egy februári válogatás is született a hónap legtöbbet hallgatott dalaiból.

Nektek milyen volt a február?


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Ha van valami mondanivalód, vissza ne fogd magad! Mindig örülök pár jó szónak, véleménynek.