Életképek - kényelmes hétvége

Nem fogok hazudni, tegnap és ma reggel mikor felkeltem, s kinézve az ablakon már megint egy kisebb hóvihar fogadott, majdnem eltörött a mécses. De aztán rögtön arra gondoltam, hogy nyafogás helyett inkább pozitívan kellene felfognom a dolgot (bármennyire nehezen is megy). Szóval ahelyett, hogy azt mondanám, hogy mi a francnak esik már megint a hó? inkább azt gondolom, szuper, újabb betakarózós, olvasós, forró teás délután lesz szombaton. Ha jön a jó idő, úgysem akarok egy ideig a pléd alatt bujkálni, úgyhogy használjuk még ki a télnek ezt az utolsó lélegzetvételét, és örüljünk a puha, hófehér vattával teliszórt természetnek!:)
A környéket ismét hó borítja
Na, ki találja ki mit olvasok épp?
Panni sem díjazza a rossz időt...


Szóval, gyertek, ha van kedvetek soroljuk fel a kommentekben, hogyan használjuk ki a tél utolsó rúgásait!


10 megjegyzés:

  1. Nagyon jó, hogy átalakítottad a gondolatodat és a hozzáállásodat is a télhez. Meglásd, hasznodra lesz.
    Nekem ezen a hétvégén ismerkedés lesz az új "okostelefonommal", ez az első érintőképernyősöm.

    VálaszTörlés
  2. Tegnap reggel megláttam, hogy havas a szomszédék házteteje és megörültem, hogy végre, mire Édesanyám közölte, hogy esik az eső :S. Én meg feleslegesen várom már mióta a havat, itt ma is csak az eső esett.
    Múlt vasárnap havazott szép nagy pelyhekben, az úgy tetszett, de hétfőre már nyoma sem volt.

    Kertész Erzsébettől az Elizabeth-et olvasod ;) (nálam is várólistás).

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ah, most komolyan, nálatok alig esett? Nálunk január eleje óta szinte folytonos az utánpótlás. Milyen érdekes, hogy ekkora különbség van a két határ közti éghajlatban.:D
      Bingó, Elizabeh! És nagyon jó kis könyv (mint ahogy minden Kertész Erzsébet), úgyhogy ne halogasd sokáig. Van benne egy vers, amit gondoltam, hogy majd átküldök Neked a hétfői rovatodhoz, de mivel Te is tervezed az olvasását, inkább tapasztald előbb a könyvben, úgy ütősebb!:)

      Törlés
  3. Nálunk hó nem volt csak eső.

    Nekem piacozással kezdődött a nap, aztán almás pite sütéssel folytatódott. Nagyi receptje alapján, nagyival karöltve. Fincsi lett. Este pedig barátnős beszélgetés lesz - ha jobban belegondolok, ez nem is időjárásfüggő :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, tényleg nem időjárás függő, viszont nagyon jól hangzik. Jó szórakozást!:)

      Törlés
  4. Ne is mondd, én is eléggé kiakadtam reggel. A betakarózós, teázós délutánokat nagyon szeretem, csak sajnos főleg pakolással telnek még a hétvégéink, ilyen sötétben, lámpafénynél pedig borzalmas. :(

    VálaszTörlés
  5. nálunk hó,havas eső,majd eső - az egyik legrosszabb kombináció :P de! így legalább takarítottam egy hatalmasat és minden csillog-villog és tiszta,utána pedig édes volt a pihenés :)

    VálaszTörlés
  6. Minket még a hó is elkerül :S. Azért egyszer vagy kétszer esett, de annyi volt az is, hogy reggel még hóban indultam el, délután meg a pocsolyában mentem haza.
    Akkor a Gatsby után azt olvasom majd :). A versek egyidőre be vannak időzítve, de máskor is előfordult már, hogy változtattam rajtuk ;).

    VálaszTörlés
  7. Ne utáljatok, de én ma reggel megéreztem a tavasz első leheletét. :) Nem akarom elkiabálni, de 7 óra óta süt a nap. Ezelőtt viszont nekünk csak jó sok unalmas eső jutott.
    Szép a cica! :) Hányan vannak? A könyves-horgolós kép is nagyon hangulatos. Ilyenkor szerintem is ez a legjobb, amit az ember tehet: olvasni, sütit sütni, kézműveskedni, megnézni egy jó filmet, szigorúan teával és pokróccal! :)

    VálaszTörlés

Ha van valami mondanivalód, vissza ne fogd magad! Mindig örülök pár jó szónak, véleménynek.