Dobjuk fel a télikabátunkat! 2.rész

Na, akkor jöjjön a télikabát izgalmassá tételének sorában a második variáció. A filccel való munkának egyik legnagyobb erénye, hogy gyakorlatilag bármilyen  figurát könnyen és gyorsan gyárthatunk vele. Készíthetünk pasztell színekből romantikus hangulatú virágot, vagy harsányabb neonokból valami igazán bohókás formát. Az oroszlántól kezdve a muffin formán át egészen a házikóig bármit megálmodhatunk magunknak. És nem mellesleg mindenki a stílusához és a személyiségéhez tudja alakítani őket kitűző (vagy akár fülbevaló, nyaklánc, fejdísz, gyűrű, stb.) formájában.
Én a múltkori visszafogottabb, lányosabb szív után szerettem volna egy olyan brosst készíteni, ami egy kicsit játékosabb. Ha ezt a szivárvány szárnyú madárkát viseljük a kabátunkon, tuti kapunk pár érdekes pillantást, és pár mosolyt is. (csak ne felejtsünk el visszamosolyogni!:)
Ha esetleg kedvet kaptok a kitűző viseléséhez, így tudjátok elkészíteni:
Rajzoljuk meg a madárka két oldalát a filcünkre, vágjunk ki egy rombusz formát a csőrnek. Rajzoljuk fel a madárkánkra a szárnyat és a szemet.
Hímezzük ki a madárka testrészeit.
Varrjuk fel a forma hátoldalára a kitűzőalapot (vagy biztostűt), majd varrjuk össze apró pelenkaöltésekkel a két formát. Közben apránként tömjünk töltőanyagot (vattát vagy vatelint) a már összevarrt részek közé. Mikor a szemekhez érünk, illesszük be a csőrt, s varrjuk hozzá a testhez.

A sorozat első részét itt tudjátok megtekinteni, ha esetleg lemaradtatok volna róla. Mivel a tél nagyon nem akar tágítani, nálunk a napokban még esett egy újabb mindent betemető hatalmas adag, szerintem mindenkinek jól esik pár apró színfolt a cudar reggeleken.



15 megjegyzés:

  1. A madárka nagyon cuki, és jó, hogy részletesen megmutatod, milyen egyszerű elkészíteni. Így azok is merészebben belevághatnak, akik még nem dolgoztak eddig filccel.
    A posztodban az a mondat különösen tetszik, hogy "tuti kapunk pár érdekes pillantást, és pár mosolyt is. (csak ne felejtsünk el visszamosolyogni!:)"
    Na Én, az ilyen gondolkodású embereket szeretem nagyon-nagyon!
    Adjunk örömet másoknak is úgy, hogy magunknak is jó legyen!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Heva, köszi a kedves szavaid! Azért is igyekszem ennyire részletesen készíteni ezeket a kitűzős posztokat, hátha mások is kedvet kapnak, ha látják, mennyire egyszerű elkészíteni őket!
      És igen, visszamosolyogni szerintem mindig kell, néha épp elég is ennyi, hogy az ember jobban érezze magát a bőrében.:)

      Törlés
  2. Nagyon tuti lett a madárka!!!

    VálaszTörlés
  3. Aranyos :) Mondjuk én egyáltalán nem tudok/nem szoktam varrni, de túl jól néz ki ahhoz, hogy ne próbáljam meg :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. De jó! Biztosan jól fog sikerülni, majd remélem blogolsz róla, hogy meg tudjam nézni!:)

      Törlés
    2. Igyekszem, Annáé is nagyon jó lett, most már bőven van ihletem :) És ha (amikor) eljutok odáig, mindenképp lesz róla blogbejegyzés.

      Törlés
  4. Na, én megcsináltam tegnap délután a saját kismadaramat. :) Köszi a jó ötletet!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jippíí! Képet, képet!!!:)

      Törlés
    2. Remélem, sikerül:
      http://kepfeltoltes.hu/130217/IMG_1751_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

      Törlés
    3. NAGYON jó lett! Te vagy az első, aki valamit megvalósít a blogról, úgyhogy ez egy nagyon örömteli és büszke pillanat!:)

      Törlés
    4. :)))) Mi lesz még, ha jönnek a horgolós videók! ;)

      Törlés

Ha van valami mondanivalód, vissza ne fogd magad! Mindig örülök pár jó szónak, véleménynek.