Csináld magad - Valentin napi teafilterek

Akár ünnepeljük a Valentin napot, akár nem; akár a párunkkal töltünk el egy romantikus estét, akár a legjobb barátnőinkkel ülünk össze egy kiadós trécselésre, ezek a papír teafilter szívecskék ötletes és mutatós, s nem mellesleg egyszerű ajándékként szolgálhatnak, nem csak Valentin napra. Szuper gyorsan el lehet őket készíteni, annyiféle színt és technikát alkalmazva, amennyihez csak kedvünk van. Nyugodtan festhetjük, hímezhetjük, zsírkrétával vagy ceruzával színezhetjük, dekor tapasszal díszíthetjük őket, az eredmény biztosan egyedi és személyre szóló lesz. Ha kedvet kaptatok, így készíthetitek el őket:
Rajzoljunk meg egy szív formájú sablon segítségével kétszer annyi szívecskét, mint amennyi teafilterünk van. Vágjuk ki a szíveket, majd párosával dekoráljuk őket kedvünk szerint. [Én többnyire színes ceruzát használtam (melyeket színezés után az ujjammal egy kicsit elmaszatoltam, hogy ne legyen csíkos a szín), valamint a pöttyös szív esetében egy grafit ceruza radír végét mártottam óvatosan akrilfestékbe, s azzal nyomdáztam rá a pöttyöket.]
Ezek után nincs más dolgunk, mint összeragasztani a szíveket - a filtert, ha szükséges vágjuk előtte méretre, hogy kényelmesen elférjen a két szív között.

Fogyasszuk a fincsi teánkat örömmel!:)


4 megjegyzés:

  1. Hát ez nagyon jó ötlet!
    Ugyan most bukkantam csak bejegyzésedre, és blogodra, de jó ötlet lesz a házassági évfordulónkra ami áprilisban lesz :)
    Amúgy is akartam írni, hogy klassz a blogod, megyek is olvasgatni tovább :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Celesztina, örülök, hogy itt vagy! A szívecskék készítéséhez pedig jó szórakozást!:)

      Törlés

Ha van valami mondanivalód, vissza ne fogd magad! Mindig örülök pár jó szónak, véleménynek.