Életképek

Biztosan ti is hallottátok már milliószor, mikor valamilyen új dolgot akartok megtanulni, vagy egy meglévő tudást tökéletesíteni, hogy a kulcs a gyakorlás. Gyakorlás, gyakorlás és még több gyakorlás. Mivel a fejembe vettem, hogy 2013-ban jobb fotóst faragok magamból, ezért én is követem ezt a tanácsot, és gyakorlok. Fotózok mindent: a hulló hópelyheket, az alvó cicáimat, a körülöttem lévő észrevétlenségbe süppedt vidám tárgyakat. (Megjegyzem, lesznek ennél azért izgalmasabb életképek is, ha már nem leszek a vizsgaidőszak foglya:) Olyan dolgokat, melyek csendben, szinte észrevétlenül színesítik meg a hétköznapjaim, anélkül, hogy bármilyen komoly változást jelentenének az életemben. Szimplán jókedvre derítenek.
{színvariációk dobozfestéshez}
{napi hidratálás és egy kis plusz}
{mindent hó borít}
{Szása:)}
{teázós - horgolós esték}

7 megjegyzés:

  1. Nagyon tetszik a havas kép (főleg, mert minket egyelőre elkerült), a macsek meg nagyon előkelően helyezkedik, jópofa. :) Ja, és ki ne hagyjam, hogy a nagymamás Teekanne-teát én is nagyon szeretem!
    Várom a gyakorlásod további eredményeit is. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi, igyekszem! Titeket elkerült a hó?? Mi már 2 hete folyamatosan hóban fulldoklunk, tűrhetetlen:)...szívesen elküldöm ezeket a felhőket felétek! A nagyis tea új kedvenc, ezek a Teekanne-s teák nagyon telitalálatok mind.:)

      Törlés
  2. Igazából december elején havazott, de az már annyira régen volt, és nem is tartott sokáig. Az előrejelzések viszont februárra ígérnek jó néhány centimétert, úgyhogy valószínűleg lesz még részünk az élményben. :)

    VálaszTörlés
  3. Ó, de gyönyörű cicus! Ilyenkor elfog a hiányérzet, az én cicáim otthon vannak a szüleimnél. Olyan jó lenne ha minden nap gyöntölhetném őket.

    VálaszTörlés
  4. Én is állandóan fotózok, főleg a bejegyzésekhez készülő képekkel gyakorlok, de igyekszem mindig magammal vinni a fényképezőt, ha megyünk valahova! A cicusod tündéri aranyos! :)

    VálaszTörlés
  5. Kedvet kaptam ettől a poszttól, napi pillanatok megmutatására. Több blogban is látom, a rendszeres heti visszatekintéseket, de ilyen címmel, hogy "életképek" még nem találkoztam.
    Jó, ha néha megmutatunk a napjainkból is néhány felvételt. A cicád pedig egy 10 évvel ezelőtti cicánkra emlékeztet, Marcipán volt a neve, hasonló foltos volt :)
    Szívesen látnám rendszeresen ezt az életképes bejegyzést.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Lassan, de biztosan gyűlnek a képek a következőhöz is. Mostanában volt pár vidám programom, azokon igyekeztem fotózni.:)

      Törlés

Ha van valami mondanivalód, vissza ne fogd magad! Mindig örülök pár jó szónak, véleménynek.