Top 10 sorozat és film 2012-ből



A 2012-es év rengeteg remek sorozattal volt telített (meg sem merem számolni összesen mennyit néztem meg, ill. daráltam le). A filmekről sajnos már kevésbé tudok ilyen pozitívan nyilatkozni, viszont a sorozatok kárpótoltak mindenért. Ez a lista tehát e kettőnek az egyvelege lett, a 7 idei legkedvencebb sorozatom és 3 emlékezetes film került be az év legjei közé. (Aki esetleg lemaradt a kedvenc zenéimről, itt megnézheti őket.)

7. New Girl – Az egyetlen sitcom, amit az utóbbi években néztem – nagyon válogatós vagyok ugyanis a műfajban -, de ezt annyian ajánlották, hogy a tavasszal adtam neki egy esélyt, és egy hét leforgása alatt az egészet behabzsoltam. Rendszeres hasfájásom van a nevetéstől minden epizód végén.
6. Hart of Dixie – Ez az én guilty pleasurom, azzal a kivétellel, hogy nem igazán érzem magam bűnösnek, amiért nézem. Rachel Bilsont régóta bírom, a déli kisvárosok sztorijai mindig érdekesek könyvben is és képernyőn is. A történetek és események néha banálisra sikerednek, viszont kivétel nélkül bájosak és viccesek.
5. The Hour – Vadiúj felfedezés ez a sorozat, de a történelmi aspektus, a brit akcentus és Ben Wishaw (igen, a Parfümből!) igazán nyerő összeállítás. Van benne minden, amit szeretek: nyomozás, titkok, érdekes szereplők, tévés kuliasszatitkok… Nézzétek meg!

 4. The Good Wife – Évek óta tartja magát a kedvenceim élén, s ez idén sem volt másként. Igazság szerint az idei részek semmivel nem különböztek a korábbiaktól, minden héten hozza a tőle megszokott színvonalat, én pedig épp ezt szeretem benne.
3. The Vampire Diaries – Sokakkal ellentétben nekem nagyon tetszett a 4.évad is, akárcsak az előzőek. Spoilerezni nem akarok, ezért csak annyit jegyeznék meg, hogy arra haladnak bizonyos dolgok, amerre én szerettem volna, hogy haladjanak.:)
2. Homeland – Nem is tudom melyik évad sikerült jobban, ez vagy az első, de igazából mindegy is! A röpke 12 epizód rengeteg izgalmat, körömrágást és szívdobogós pillanatot okozott nekem idén, és szerintem nem vagyok ezzel egyedül. Clare Danes-t pedig imádom!
1. Dowton Abbey – Ez az én örök kedvencem. Imádok mindent, ami történelmi és brit (ó, az akcentus!). A sorozat sztorija és szereplői pedig nagyon-nagyon jók, (Maggie Smith a kedvencem!) az egész nagyon egyben van nekem.


És akkor a filmek – elég gyér a lista, de el sem tudom mondani milyen sok pocsék, rémrossz filmet láttam az idén, és nagyon nehéz volt még ezzel a hárommal is előállni, bár ezeket tényleg szerettem:

3. New Year’s Eve – Szeretem azokat a fajta történeteket, melyek több apró történetet mutatnak be (pl. Valentine’s Day, New York I love you) párhuzamosan egymással.
2. A szingli fejvadász – Sírva röhögős film a javából. Talán ideje lenne a könyvekkel is közelebbről megismerkednem?
1. Sherlock Holmes: A Game of Shadows – Annyira nem jött be, mint az első rész (a sorozatnak pedig a nyomába sem érhet!), ennek ellenére én nagyon élveztem. Imádom a zenéjét, és a két főszereplőt.
(A lista persze nem lehet teljes, mert én még mindig nem láttam a Hobbitot és az új Bond filmet!)

Nektek mik voltak idén a kedvenceitek? Ajánljatok nyugodtan ill ha van listátok, nyugodtan osszátok meg!

8 megjegyzés:

  1. Rám a Felhőatlasz volt nagy hatással, így év vége felé. Szerintem megéri megnézni.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hallottam már, hogy jó, köszi az ajánlást. Olvastad is vagy csak a filmet láttad?:)

      Törlés
  2. Látom a Hart of Dixie téged is megfogott. :) Most ez a nagy kedvenc sorozatom, mindig jó kedvre derít (na jó, majdnem mindig).
    A szingli fejvadász pedig tényleg sírva röhögős, és állítólag a könyvek is ilyenek.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A Hart of Dixie a heti boldogságadagom! A múltkor a barátnőm nekem szegezte a kérdést, úgyhogy most akkor én is megkérdezem tőled: George vagy Wade?:)

      Törlés
    2. Egyértelműen Wade! :) És te?

      Törlés
  3. A Vámpírnaplók nekem is nagy kedvenc, valamint az Odaátot nézem még. Idén néztem végig a Tudorok összes évadát, azt nagyon tudom ajánlani! :)

    VálaszTörlés

Ha van valami mondanivalód, vissza ne fogd magad! Mindig örülök pár jó szónak, véleménynek.