Heti felfedező

Őszintén szólva, mióta követem Martha Stewartot a Pinteresten, alig tudok összeállítani ide vasárnapra egy olyan listát, melyen az 5 linkből minimum 4 nem hozzá vezet vissza. Egy egész M.S. csapat ügyködik azon, hogy ellássák az embert különféle ünnepi ötletekkel a lakásdíszítéstől a sütés-főzésen át az ajándékcsomagolásig. Én pedig csak raktározom, raktározom, raktározom az ötleteket, kifulladásig.  Na persze azért láttam más érdekességeket is a héten, méghozzá ezeket:
1. Ezek az angyalkás díszek, melyek a Színes ötletek blogon repkedtek a héten nagyon ötletesek és egyediek.
2. Imádom az egyedi nyakláncokat, így szerintem senkinek nem okozok meglepetést azzal, ha azt mondom, első pillantásra beleszerettem ezekbe a nyakláncokba.
3. A Wild Olive blog nagyon jó ihletforrás lehet azoknak, akik filcből szeretnének varrni valamit az ünnepekre.
4. Színre szín blogon látható popcornnal díszített ajtódísz engem teljesen levett a lábamról. Nem kevés türelem kell hozzá, az biztos!
5. És ha már Martha Stewarttal kezdtem, akkor persze csak nem maradhat ki egy finom recept az ő ötlettárából - a kelbimbó az egyik kedvenc zöldségem, így mindig igyekszem valamilyen új formába önteni, ez a recept pedig szerintem hamarosan kipróbálásra is kerül.

Még pár link:
-Katbo - Réka háztartási parfümje
- ez a blézer, amit Anne visel
-ezek a különleges párnák
-Heva Mikulásnapi zabpelyhes keksze (amit egyébként nekem is ki kell próbálnom!)

Ti mi érdekeset láttatok, olvastatok a héten?


2 megjegyzés:

  1. Ez a popcornos ajtódísz hihetetlenül ötletes! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ugye? Korábban még nem láttam ilyet, de annyira jó!:)

      Törlés

Ha van valami mondanivalód, vissza ne fogd magad! Mindig örülök pár jó szónak, véleménynek.