Heti felfedező

A héten a decemberi terveimhez igyekeztem tartani magam: anyával elmentünk karácsonyi vásározni, ettünk isteni sült gesztenyét, vettünk levendulás szappant és pár apró díszt a fára. Sikerült az ajándékokat is befejezni időben és még a képeslapok is a postára kerültek. A három tervezett filmből már kettőt megnéztem (The Holiday, Aludj csak én álmodom), és még ma este vár a harmadik. Huhhh, erős a kísértés, hogy vállon veregessem magam.:) Nektek hogy telt a hét?
1. A karácsonyi fonalaimhoz már a múlt héten elkezdtem ötleteket gyűjteni, s ez a gyönyörű natúr együttes vagy egy színesebb variáció sem maradhat ki a csapatból. Pár hónapja már készítettem a család minden tagjának egy poháralátétet személyre szólóan különböző színekben, úgyhogy ezúttal valószínűleg inkább egy színben passzoló szettet fogok horgolni vagy kötni.
2. Ha valaki még az utolsó pillanatokra is hagyott csomagolnivalót (a csomagolásról korábban már volt szó), annak szívesen ajánlom ezeket a kötött anyagból vagy újságpapírból készített ötleteket. Szerintem gyönyörűek!
3. Kötött anyagokkal kényelmesebbé tenni az otthonunkat a legszuperebb dolog. Puha, kényelmes, mutatós, és ha mi magunk készítjük őket, akkor még stresszoldó is - nekem legalábbis, ugyanis a kötést az agyam stresszoldó tevékenységnek érzékeli, és végtelenül megnyugtatja a tűk koccanásának a hangja.;)
4. Még a nyáron olvastam egy jó könyvet, melyet egy kézműves írt a kézműves business iránt érdeklődőknek. Ebben a könyvben a szerző mellett rengeteg alkotó részt vett, ki-ki hozzátette a saját tapasztaltait. Közülük az egyik a Black Apple boltocska tulaja, aki ilyen és ehhez hasonló gyönyörű képeslapokat, illusztrációkat készít.
5. Ünnepekre csillám dukál a körmökre!:) (az ötletek innen és innen származnak)

Még olvasnivaló:
-Rebecca fotós összeállítása az otthoni kényelem szépségeiről
-a TeaRoom karácsonyi online magazin telis-tele gyönyörű képekkel (a lányok blogjára egyébként Viának köszönhetően találtam rá, ezer hála érte, mert nagyon tetszik!)
-ha pedig már voltak csillámos körömlakkok, akkor itt van egy kis segítség arról, hogy távolítsuk el őket


Ami a blog ünnepek közti menetrendjét illeti, karácsony alatt mindketten pihenünk, de 27. és 30. között megosztom veletek az idei kedvenceimet (könyvek, zenék, sorozatok) és pár karácsonyi fotó is várható. Szóval érdemes a két ünnep közt is bekukkantani ide. Kellemes vasárnap délutánt mindenkinek!
Ó és még valami: a december folyamán megosztottam a facebookon minden nap egy-egy karácsonyi dalt, ezeket még holnap délelőtt listába gyűjtöm, lehet őket hallgatni a fa díszítése és főzőcskézés közben!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Ha van valami mondanivalód, vissza ne fogd magad! Mindig örülök pár jó szónak, véleménynek.