Heti felfedező

Remélem mindenkinek jól telt a hét, és élvezi a hétvégét! Készülődtök már az ünnepekre? Én a tegnapi és a mai napot a pénteken mutatott karácsonyfa filcdíszek sokszorosításával és egy titkos varró projekttel töltöttem, közben pedig a Tetovált lányt (hangoskönyv) hallgattam, méghozzá megállás nélkül, mert annyira jó.

1. Nan Lawson a kedvenc illusztrátorom, rendszeresen visszajárok az oldalára és az online boltjába, hogy megcsodáljam az újabb és újabb ötleteit. Rengeteg ötletes képe van amit imádok, s a többséghez valamilyen könyvből vagy filmből meríti az ihletet. Nagy kedvenceim a Harry Potteres rajzai, vagy Franny és Zooey párosa. Ez a Piton portré pedig kell, kell, kell!

2. Karácsonyra a szokásos könyvkupac mellé egy hatalmas adag fonalat kértem a Jézuskától (remélem megkapta a listám!:)), úgyhogy már előre tervezgetem miket fogok az elkövetkező hónapokban kötni és horgolni. Egy ilyen nagyi kockákkal bevont neszeszer például remek ötlet lenne.

3. Ezer éve szeretnék eljutni Bécsbe a karácsonyi vásárba, ami még idén sem jött össze, talán jövőre. Viszont Korinna fotói annyira jól visszaadják a vásár hangulatát, hogy addig is azokat csodálom. Nézzétek meg ti is!

4. Rengeteg olyan kézműves technika van, amit még nem próbáltam - bár ami késik nem múlik -, többek közt a keresztszemes hímzés is ilyen. Erika karácsonyfás dísze láttán viszont nagyon éget a vágy, hogy ebbe a technikába is belekóstoljak.

5. Lassan, de biztosan kezd kikörvonalazódni, mit is fogok sütni az ünnepekkor (a desszertek ugyanis az én reszortom itthon), de azért nyitott vagyok új ötletekre is. Például ezekre a fekete-fehér sütikre.


A lista azonban még nem ért véget, az alábbi linkeken is érdekes nézni és olvasnivalókat találhattok:

- nagyon jól sikerültek Gina hópelyhes körmei
- jópofa sablonok a mézeskalács házikó elkészítéséhez
- csináld magad - pom-pomokkal díszített pulcsi
-Andiamo Írónők és múzsákról szóló kedvcsinálója - nagyon jól hangzik ez a könyv, az egyik kedvenc irodalmi időszakomat veszi górcső alá, a Nyugatosok évtizedeit!


5 megjegyzés:

  1. Remélem, jövőre sikerült kijutnod Bécsbe! Örülök, hogy ennyire tetszettek a képeim! :DD

    VálaszTörlés
  2. Örülök,hogy tetszett a karácsonyfám!
    Figyelmeztetlek, hogy az xszemezés erősen addiktív tevékenység:))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Függőséget okoz?:) Plusz egy addikció nem oszt nem szoroz, már úgyis rengeteg kézműves tevékenységet kényszeresen csinálok. Legalább színesítem a palettát.

      Törlés

Ha van valami mondanivalód, vissza ne fogd magad! Mindig örülök pár jó szónak, véleménynek.