Csináld magad - ünneplőbe öltöztetett körmök

Bár nem vagyok a körömdíszítés szupersztárja, pár ötletet azért én is elsajátítottam az idők során, amivel gyors, egyszerű és egyben különleges körmöket lehet varázsolni pillanatok alatt. A múltkor már futólag említettem, hogy nagyon szeretem a pöttyösre pingált körmöket, melyeket most az advent idején egy picit igyekszem ünnepibbé varázsolni. Méghozzá a karácsony színeivel.
Sokan bizonyára rendelkeznek hiper-szuper körömpöttyöző eszközökkel, én azonban nem bonyolítom túl a dolgot, egy egyszerű hullámcsat rövidebbik oldalát használom. A folyamat pedig így zajlik:
Egy réteg alaplakk után felkenem két rétegben az alapszínt, ami ez esetben egy bordó Miss Sporty lakk, majd kicseppentek egy nagyobb pacát az Essence shiny godness bronzos arany színéből egy darab rajzlapra (bármilyen kemény papír megteszi, ami nem ereszti át a nedvességet). A hullámcsat hosszabbik felét felhajtom (én személy szerint a rövidebb végével elért apró méretű pöttyöket preferálom), majd egyesével belemártogatva a lakkba végigpöttyözöm a körmeimet. Mivel a lakk, amit használtam nem a legpigmentáltabb, ezért egy második sorozatot is csinálok, végül fedőlakkal teszem tartóssá a manikűrt.
Nagyon egyszerű az egész, és most már elmondhatom, hogy a lakás arany-vörös dekorációjához öltöztem.:)

Ti szoktatok valamilyen körömmintát festeni? Milyen színeket, árnyalatokat preferáltok az ünnepi / téli időszakban?

4 megjegyzés:

  1. Nagyon jó ötlet a hullámcsatot használni pöttyözésre. Kipróbálom!
    Köszi

    VálaszTörlés
  2. Utólagos engedelmeddel belinkeltem a blogodat az enyémre, mert ez a pöttyözéses technika így Karácsony előtt most nagyon trendi!

    http://ruraleve.blogspot.hu/2012/12/karacsonyi-koromdekor.html

    Jó tanulni Tőled, érdekes és használható tippeket adsz.
    Köszi :)

    VálaszTörlés

Ha van valami mondanivalód, vissza ne fogd magad! Mindig örülök pár jó szónak, véleménynek.