November playlist


Ha a novemberi playlistemre csak azok a dalok kerülhetnének fel, melyeket a hónapban legtöbbet hallgattam, akkor gyakorlatilag itt most nem lenne más, mint a Mumford and Sons legújabb albumának, a Babel-nek a darabjai. De nem akarok rögtön a blog első zenei összeállításával ennyire unalmas lenni, plusz azért persze más dalok is felütötték a fejüket a reggeli buszozások, délutáni teázás, olvasás, kreatívkodás és írás ideje alatt. (a címekre kattintva meg is lehet őket hallgatni!)

1. Mumford and Sons - The Boxer (feat Jerry Douglas and Paul Simon)
2. The Editors - You don't know love
3. Of Monsters and Men - Dirty Paws (ennek van a világon a legjobb dalszövege!)
4. Laura Marling - My Manic and I
5. Gotye - Somebody that I used to know
6. Iron and Wine - Wolves
7. Of Monsters and Men - Little Talks
8. The Civil Wars - 20 years
9. The Cure - Friday I'm in love
10. The Lumineers - Stubborn Love

Ti milyen dalokat hallgattatok legtöbbet a hónapban? Tetszik ezek közül valamelyik? A kommenteknél nyugodtan lehet ajánlgatni is, mindig nyitott vagyok új dalokra, még akkor is, ha nagyon eltér a műfaj a fent felsoroltakról!

ui.: a fenti kép a múltkori vasárnapi sétám alatt készült, itt megtekintheti az, aki esetleg lemaradt arról.:)

2 megjegyzés:

  1. Jajj, én nagyon unalmas vagyok zenei téren, egy számot képes vagyok hetekig hallgatni. Na jó, 8tracks óta fejlődtem egy kicsit, azóta már playlisteket hallgatok körbe meg körbe.

    Legalább féléve már, ha hallgatni akarok valami jót, mindig ezt pötyögöm be: http://8tracks.com/shelbylouwho/give-in-to-me

    Más számok, amiket mostanában sokat: Birdy - White Winter Hymnal https://www.youtube.com/watch?v=7LlKoQAvXUc&NR=1&feature=endscreen Kowalsky - Otthon, édes otthon http://www.youtube.com/watch?v=NYnqH1OIPiY&feature=player_embedded#!

    Kávészünet koncert óta pedig erre vagyok rákattanva: http://www.youtube.com/watch?v=DhUQhhtoENo&feature=related Úúgy tetszik.

    Tegnap pedig ez ment körbe, Cat Stevens - Wild World, nagyon szeretem, most megint eszembe jutott. http://www.youtube.com/watch?v=-xLfxNuW-xo&feature=related :)

    Pár napja találtam amúgy a blogodra, gyorsan fel is iratkoztam rá, tetszik. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Óh Zsófi, Te vagy én emberem! Köszi, hogy linkeltél dalokat, mindjárt meg is hallgatom őket. Az 8tracks-et én is gyakran látogatom, rengeteg jó összeállítás van ott!:)

      Törlés

Ha van valami mondanivalód, vissza ne fogd magad! Mindig örülök pár jó szónak, véleménynek.